A penjanje iskustvo sa našim timom

Odlučili smo da se popne Tiantang Peak u Guangzhou. Tiantang Peak je najviši vrh u Guangzhou s nadmorskoj visini od 1210 meters.Tiantang u kineskom znači nebu, to je divno ime, što znači ovaj vrh je najbliže mjesto na nebo.

Počeli smo u 8:00 sati ujutro po auto i stići u podnožju planine oko 09:00. I to je prvi put da sam se popne na planinu, i to je izazov za mene sigurno, a dobra vijest je vrijeme tog dana je stvarno dobro, nema kiše, uz malo sunca.

Planinarenje znači fizičkog napora. Skoro sam da se odmorim dugo nakon što sam se popeo na neko vreme. Za osobu koja je penjanje po prvi put, ne smije biti nerado. Na kraju krajeva, srce je nasilno tukao i da će donijeti veliki teret za njega. Kada sam se popeo na više od pola planine, shvatio sam da je voda možda neće biti dovoljno, pa sam svjesno čuvaju vodu, ali kad sam stigao do vrha planine, i dalje nije imao leđa, i pili sam. Veoma sam zahvalan saigračima za njihovo olakšanje, inače bi bilo tako loše. nedostatak vode je zapravo vrlo ozbiljan problem.

Nakon dostizanja vrha planine, nema zelene biljke na zemlji. Oni su sve neke žute trave. Ali nebo je vrlo koš, vjetar je jako velika, vrlo komforno

.    图片 8

Kada sam otišao niz planinu, našao sam da mi je znoj u zrak suho, ali moje lice je bio u stanju da dodirne soli kao pijesak. Ovaj osjećaj je jako loše. Mislim da sljedeći put kad treba imati na umu da bi neki funkcionalni pića za dopunu ishrani. Kao što izreka kaže, ide gore planina je lako i teško je da se niz planinu. Ovaj put sam stvarno shvatio. Jer je padina je još uvijek strma, ja sam se bori da podržava neke od fizičke snage, ali na sreću, ipak sam insistirao na završetku putovanja.